Geoblog.pl    Robko    Podróże    USA po raz trzeci    Universal Studios

Universal Studios

Stany Zjednoczone Ameryki
Stany Zjednoczone Ameryki, Los Angeles

Park rozrywki Universal to fantastyczne miejsce dla osób w każdym wieku. Najważniejsze aby być rano i wejść do parku zaraz po otwarciu.
Ściągając na telefon aplikacje ma się rozeznanie, jakie są w danej chwili kolejki do poszczególnych atrakcji oraz o której odbywają się pokazy. Pozwala to sprawnie zaplanować zwiedzanie.

Miałem bilet 1 -dniowy z dodatkiem "Universal Express". Koszt 179$. Pozwoliło mi to omijać kolejki i tylko dzięki temu udało mi się wszystkie interesujące mnie atrakcje odwiedzić. Z normalnym biletem małe szanse aby się wyrobić, takie potrafią być kolejki do poszczególnych atrakcji parku.

Ciężko mi wybrać co jest najfajniejsze: czy kraina Harrego Pottera (która jest najbardziej obleganą atrakcją), Revenge of the Mummy czy Park Jurajski, czy może Transformers 3D. Wszystkie są fantastyczne i każdą trzeba zaliczyć.

Do tego dochodzi spektakl Waterworld i wycieczka godzinna po samym studiu Universala wśród planów filmowych.